SIGNAL SØGER ADMINISTRATIV MEDARBEJDER

SIGNAL SØGER EN ENGAGERET, UDADVENDT OG ADMINISTRATIV STÆRK TEAM-SPILLER TIL VORES HOVEDKONTOR I KØBENHAVN

Er du god til mennesker? Har du flair for tal og kan du lide en hverdag med mange forskelligartede
administrative opgaver? Er du serviceminded og god til at koordinere og skabe struktur samt følge op
og afslutte opgaver? Og har du lyst til at være del af en spændende virksomhed og arbejde sammen
med nogle kreative og passionerede mennesker? Så har vi en nyoprettet stilling til dig som højre hånd
til vores økonomichef.

KORT OM SIGNAL
SIGNAL er et strategisk konsulent- og designfirma der rådgiver kunder indenfor Workplace
Management & Design. Vi er et tværfagligt team, der består af erfarne specialister med
spidskompetencer indenfor bl.a. organisation & ledelse, forandringsprocesser & brugerinvolvering og
arkitektur & design.

Vi rådgiver kunder globalt indenfor både den offentlige og private sektor. Siden februar 2017 har vi
været en del af ISS, hvilket betyder at vi er inde i en meget spændende udvikling, hvor vi kommer til at
vækste internationalt og vil åbne kontorer flere steder i udlandet.

OM JOBBET
Dit daglige arbejde vil være at assistere vores økonomichef, som er hovedansvarlig for den daglige
drift og trivsel på vores kontor. Du kommer til at varetage og få ansvar for en række meget
forskelligartede opgaver, eksempelvis:

  • Input til bogholderi omkring leverandører, ferie/sygdom mv.
  • Koordinering af opgaver til vores piccoline og lavpraktiske administrative opgaver
  • Kontakt til leverandører og kunder
  • Opstart af nye medarbejdere
  • At være bindeled til vore medarbejdere omkring projektplanlægning, udlæg, fakturering,
    debitoropfølgning mv.

Særligt bindeleddet til vores medarbejdere vil være en stor del af jobbet, hvor du dels skal hjælpe dem med vores tidsregistreringssystem Timelog, men også sørge for de overholder deadlines omkringplanlægning, fakturering mv. Du vil blive en naturlig ”go-to” person, som man kan spørge om det meste, og hvis du ikke selv kender svaret, vil du hjælpe med at finde det.

VI SØGER
Vi søger en udadvendt person, som arbejder struktureret og systematisk og ikke slipper opgaverne,
før de er løst. Du skal være pro-aktiv og arbejde selvstændigt og må meget gerne bidrage med et
positivt sind og godt humør.

Som person er du handlekraftig, målorienteret og besidder forretningsmæssig forståelse. Din
baggrund er ikke afgørende, men vi forventer at:

  • Du har hands-on på de opgaver, du får ansvar for
  • Du har gode skriftlige og mundtlige formidlings- og kommunikationsevner
  • Du har flair for tal og mennesker
  • Du er parat til nye opgaver, som kan komme fra dag til dag
  • Du er passioneret og sætter en ære i at hjælpe mennesker omkring dig
  • Erfaring med allround bogholderi er en fordel
  • Engelsk på et niveau så du kan begå dig i skrift og tale

Dine opgaver vil være en blanding af rutineopgaver og udfordrende opgaver, som spænder bredt fra
koordinerende og administrative opgaver til mere bogholderi-prægede opgaver. Du har erfaring fra
en lignende stilling, og har et indgående kendskab til MS Office-pakken.

VI TILBYDER
En 37-timers nyoprettet stilling, som du vil være med til at sætte dit præg på. Du bliver del af et
kompetent og professionelt tværfagligt team på ca. 40 kollegaer i København, Oslo & New York.

Vores hovedkontor ligger midt på Østerbro, tæt på Nordhavn Station, og vi tilbyder gode arbejdstider
og markedsmæssig lønpakker. Vores arkitekter og konsulenter arbejder en del ude af huset, så du vil
have en vigtig aktie i at bidrage til den daglige stemning på kontoret, hvor du vil have din faste gang.

ANSØGNING
Send din motiverede ansøgning og CV til økonomichef Benedikte Søndergaard Møller
(benedikte.moeller@signal.issworld.com). Ansøgningsfrist er fredag d. 17. november 2017.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til Benedikte på 3093 4101.