02.06.2019 Ny Head of Operations & Support Services

Som et led i den ambitiøse globale vækst -og skaleringsrejse som SIGNAL har haft fokus på siden sammenlægningen med ISS i 2017, tiltræder Trine Lops som ny Head of Operations & Support Services i SIGNAL den 3. juni 2019.

Trine får ansvaret for at varetage en række forskellige områder i SIGNAL, deriblandt P&C, implementering, ressource allokering, finans og IT og tiltræder desuden som en del af direktionen i SIGNAL, sammen med Gitte Andersen og Per Feldthaus.

Trine startede i ISS i 2014 som Vice President, Head of Operational Efficiency, hvor hun samarbejdede med HP om at udvikle og implementere et globalt Benchmarking redskab, på tværs af i alt 450 af kundens lokationer. Trine har også arbejdet som midlertidig Global Account Director på Nestlé kunden, hvor hun har beskæftiget sig med forandringsprocesser på kontorer i Thailand og på Fillipinnerne – og hvor hun var med til at implementere et redskab til forbedring af arbejdsgangene. Trine har ydeligere 7 års erfaring fra det danske designfirma Normann Copenhagen, hvor hun har arbejdet som CFO og ansvarlig for P&C, IT og øvrige administrative processer.

Med Trine Lops som ny Head of Operations & Support Services, får SIGNAL en dygtig og erfaren ISS kollega med kompetencer til at styrke interne processer og strukturer, og skabe mere synergi med ISS.